h1

Gateway 2

29 juni 2007

Je kent ze vast wel, van die ‘je-wordt-wakker-in-een-kamer-en-je-weet-niet-wat-er-gebeurd-is-en-je-wilt-ontsnappen’-spellen. Ik vind ze meestal te moeilijk of te saai, maar nu heb ik een hele leuke gevonden. Niet al te moeilijk, mooi uitgewerkt en met een leuke verhaallijn. In het begin snap je er niks van, maar langzaam valt alles op zijn plaats. Hij is best lang, maar gelukkig kan je je spel opslaan om er later mee verder te gaan. Als je er niet uitkomt moet je maar even een berichtje achterlaten in de reacties en dan kan ik je misschien helpen. Veel plezier!

Klik hier om Gateway 2 te starten

9 reacties

  1. *yawn*

    Enne… Klik hier om Gateway 2 te strarten


  2. Gefixt 🙂


  3. Mooi uitgewerkt, dat zeker. Doet me denken aan de point-and-click adventures van vroeger, zoals Monkey Island en Indiana Jones (die overigens nooit helemaal uitgespeeld heb, misschien een idee om eens te doen.) 😛


  4. Ah, completed. Heb ik mijn emo-dosis voor vandaag ook wel weer gehad.


  5. let’s try it?


  6. ai, wat moet je doen als je het oog tegenkomt?


  7. Hangt er van af… Welk oog?


  8. Uitgespeeld. Wel grappig spel:D!


  9. nogal saai als je het einde naderd maar verder wel cool…



Geef een reactie

