h1

1000e bezoeker/Viool-skills

5 november 2007

Dit blog bestaat nu alweer een tijdje, en het is leuk om te zien dat het echt een beetje begint te draaien! Ik krijg steeds vaker leuke reacties van mensen, en het bezoekersaantal blijft maar stijgen; afgelopen week heeft de 1000e bezoeker mijn blog bezocht! Dus aan alle bezoekers; bedankt dat ik deze mijlpaal heb mogen halen!

En na dat te hebben gezegd gaan we over naar de orde van de dag: iets leuks :). Een Amerikaanse vioolspeler speelt op zijn viooltje “Owner of a lonely heart” en “Smooth criminal” van Michael Jackson. En niet alleen de melodiepartij, maar ook de baspartij en zelfs de drums (soort van)! Vooral het tweede deel is briljant…

8 reacties

  1. 1000ste bezoeker. Ik claim die titel!


  2. Geniaal!
    Wel grappig dat nou net het slotakkoord mislukt :p


  3. @Bas: Van mij mag je 🙂 Onofficieel, uiteraard.

    En die Aziaat aan het einde is echt de bom 😀


  4. WOW :O Een ongekend natuurtalent!


  5. Gefeliciteer Andries en dat op mijn verjaardag ook !!

    Groetjes,

    Papa


  6. DAT IS ZO VRESELIJK GENIAAL!:|
    yummieee!


  7. Vette shiiit.

    Hey wannes, mond houden, je speelt geen viool. Doe nou maar niet zo stoer, met je pianogezanik. Je weet zelf niet eens wat muziek maken is, pik. Zo.


  8. 😐
    Najaazeg,
    Ik kan me anders nog wel goed herrinneren dat ik die vent geniaal vond,
    En daarnaast heb ik niets tegen viool, ik vind het zelfs geniaal en ik wil het ook leren,
    Pff..



Geef een reactie

