h1

Typfout op een toetsenbord?

29 november 2007

Typen is moeilijk. Je typt letters neit in de goede volgorde, of per ongeluk een verkweerde die er naast zit, je kent dat wel. OOk gebeurt het (mij) wel eens dat je shift te lang ingedrukt houdt en twee hoofdletters typt (die vind ik het vervelendste…). Maar stel; je doet iets heel belangrijks wat tegelijktertijd heel simpel is, bijvoorbeeld het toetsenbord ontwerpen van een Macbook, dan moet het toch lukken om de juiste knopjes in te drukken! Maar blijkbaar is het moeilijker dan gedacht…

Ps: vanaf nu kunnen ook jullie zien hoeveel bezoekers er al op mijn blog zijn geweest, zie het menutje rechts. Ook kan je contact met me opnemen als je iets te melden hebt, bijvoorbeeld als je een fout gevonden hebt. Vooral tips van leuke dingen voor op mijn blog waardeer ik enorm!

Typo

6 reacties

  1. Ondertussen heb ik gevonden waar het door gekomen kan zijn: op “onze” toetsenborden zit de “)” bij de 0, maar op Latijns-Amerikaanse toetsenborden zit ie bij de 9. Er is per ongeluk een Latijns-Amerikaanse 9 op een Europees toetsenbord terechtgekomen. Vandaar.


  2. Of opzettelijk natuurlijk. 😀
    Gelukkig weet een computer niet wat er op een toets staat, dus als de instellingen kloppen krijg je met Shift+9 alsnog een haakje-openen.


  3. Godzijdank 😛


  4. En waar moet je het melden als de foutmeld link het niet doet? 🙂


  5. In turkije zijn de toetsenborden nog schever geloof me.


  6. @Wannes: Ik zal ervoor zorgen dat die het altijd doet, ok? 😉



Geef een reactie

