h1

Virtuele kapperszaak (360° geluid)

14 december 2007

Met dank aan Roeland voor de tip!
Nee, dit is niet zo’n kies-een-kapsel-uit-voor-je-virtuele-poppetje-spel. Dit is een mp3tje van een scène, opgenomen met twee microfoons: één in elk oor van een dummy-pop. Als je dit dus afspeelt met een koptelefoon op, klinkt het net alsof je middenin een Italiaanse kapperszaak bent! En als je je ogen dichtdoet is het effect al helemaal mooi… Zeker de moeite waard om ff een koptelefoon voor aan te sluiten!

Koptelefoon op? Hoera! Klik dan hier om je “Virtual Haricut” te starten!

Ps: op moment van schrijven nog maar 49 bezoekers tekort om de 2000 te halen! Hou de teller in de zijbalk rechts in de gaten…
Ben jij de 2000e bezoeker? Laat het me even weten!

10 reacties

  1. En voor nog een stuk of 15 van dit soort geluidjes: klik hier!


  2. Geweldig! Leukste om liggend te horen met je ogen dicht, heeft wel iets ontspannends…
    Jammer dat er niet meer van zijn… (die andere 15 zijn nogal kort…)

    -Vince


  3. Hahaha, wtf. Prachtig!


  4. Hij is weg 😦


  5. En nou ben ik het zat. Nu zou hij het moeten doen, en blijven doen! Lang leve serverruimte op lekenlinge.nl!


  6. Ja todat je niet meer op Lek en Linge zit 😛

    Awywees, ik zet hem nu op mijn iPod dan hoor ik hem nog wel eens met oordopjes 🙂


  7. Aaah! 1999 😥


  8. […] Bij toeval ontdekte ik dit MP3-tje van een scène in een Italiaanse kapperszaak, opgenomen met twee microfoons: één […]


  9. […] By Robert Bij toeval ontdekte ik dit MP3-tje van een scène in een Italiaanse kapperszaak, opgenomen met twee microfoons: één […]


  10. […] toeval ontdekte ik dit MP3-tje van een scène in een Italiaanse kapperszaak, opgenomen met twee microfoons: één […]



Geef een reactie

