h1

De Jakhalzen vs. Nationale Alliantie

18 december 2007

Nationalisten. Ik denk dat ik veilig kan zeggen dat het gemiddelde IQ van die groep lager is dan dat van een zak diepvriesmosselen. En dat blijkt ook weer uit dit filmpje, waarin twee van de “Jakhalzen” (de vaste reporters van De Wereld Draait Door) een bezoek brengen aan een “demonstratie” van de inmiddels opgedoekte extreem-rechtse politieke partij “de Nationale Alliantie.”

Domme mensen uitlullen tot in het oneindige. Heerlijk.

Ps: de 2000e bezoeker is gearriveerd, ik weet alleen niet wie het was… Wat ik wel weet: Wannes was #1999, Lucy #2001, dus gemiddeld zijn jullie mijn 2000e bezoeker! Gefeliciteerd met deze twijfelachtige eer 😉

12 reacties

  1. jezus christus de mina,,

    wat is die fotograaf

    DOM.


  2. Om me maar aan te sluiten bij wat BdR76 op Youtube zei:

    die fotograaf, wat een flapdrol 😀 hilarisch!


  3. “Ja, Sadeghi, ga je meestrijden?”
    “Ja.”
    “Nou ik niet, hou ik echt niet van”

    HAHAHAHAHA!

    “Als Nationale Alliantie mogen wij niemand weigeren en dat zullen wij dus ook niet doen, want dan zouden we ons schuldig maken aan discriminatie.” (Kijk mijn hoofd, ik zie er vast heel intelligent uit, dat was maar weer mooi politiek correct.)

    >.<

    En dan vraagt die gozert altijd aan iedereen wat ze zouden doen als Frankrijk ons zou binnenvallen! HAHA! Het idee al!

    Klassieker dit.


  4. Beetje een contrast…extreem rechtse demonstranten met daaronder een nummer van Rage Against The Machine..wat me trouwens ook opvalt is dat ze TEGEN de ‘linkse’ publieke omroep demonstreren, maar ondertussen wel VOOR vrijheid van meningsuiting zijn…


  5. Hoezo dom?
    Zelfs ik ben nog dommer! (Toch?)


  6. Oeps? Het moest minder dom zijn. xD


  7. Ah… ik vond het al zo… Dom 😉


  8. Jammer dat ze opgedoekt zijn. Is toch mooie entertainment? Net als Wilders, prachtige kerel.
    Maar inderdaad, ik heb ook een hekel aan diepvriesmosselen.


  9. Valt vmbo-tl onder de nationale alliantie?

    Ik wil ook meedoen!!!


  10. Flippo xD


  11. Beter rechts dan links. Het waren volgens mij inderdaad allemaal stomme idioten, maar die linkse onzin moet ik ook niets van hebben. Maar het had wel provocerender gemogen, die demonstratie.


  12. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHA OMG IK ZAT ECHT ZO VAN: 😐



Geef een reactie

