h1

Brigitte Kaandorp – Andries Knevel

22 december 2007

De minder originele grappenmakers in mijn directe en indirecte omgeving komen er eens in de zoveel tijd weer achter: er is een enge EO-presentator die mijn voornaam deelt. Dit leidt altijd tot hilarische opmerkngen, zoals bijvoorbeeld “Hé Andries Knevel, kom eens hier”. Haha. Maargoed; ik vind hem ook een rare vent, en dus zet ik met veel plezier dit lied van Brigitte Kaandorp op mijn blog. Verder zal ik niks verklappen 😉

PS: O, en bij wijze van kerstkaart: fijne kerst.

8 reacties

  1. (deze ruimte is gereserveerd voor grappen die dit filmpje linken met de eigenaar van dit blog)


  2. Andries Knevel denkt: “Mooi, dat is dan een zorg minder. Veenlijk!”


  3. Toch effe spammen. Dat einde is toch wel geweldig. Voor de rest is Brigitte erg irritant en Andries ook.


  4. Voor de rest is Brigitte erg irritant en Andries ook.

    En bedankt…


  5. Neuh, beide zijn cool.
    Naja, Andries is soms wel irritant.
    Misschien wel erg irritant..
    Maar verder zijn ze beide wel oke:P.
    Spater


  6. hmn.. irritant zou ik niet zeggen..
    eerder prettig gestoord =D


  7. Je ne kan pas er om lachen. Sorry Fu Yong Hai.


  8. BRILJANT 😀



Geef een reactie

