h1

The Umbilical Brothers

30 december 2007

“The Umbilical Brothers” zijn twee cabaretiers uit Australië, en ze hebben op bijna alle belangrijke plekken in de wereld al eens opgetreden. Broadway (18 maanden lang!), Sydney Opera House, op tv bij Jay Leno, David Letterman… Maar ze hebben er nog 1 te gaan…

17 Januari, Agnietenhof Tiel; ik ben er!

UPDATE: Aangezien de kwaliteit van het filmpje bagger is; hier is los de tweede helft met een iets relaxter beeld. En er zit nog een leuk extra stukje achter 🙂

16 reacties

  1. ghehe.

    ik ook!


  2. Ik ga mee!


  3. @Gerben, Nathalie: Serieus? Leuk! Hebben jullie al kaartjes of bedenken jullie dit nu pas?


  4. ik heb al kaartjes,
    eerste rang =D


  5. Wij ook 🙂 Ik zelfs eerste rij!


  6. Hee Oliebollenlul, ik dacht dat jij de kaartjes ook bij Eric had gekocht. Mijn kaartje is nl rij 5 :O!
    En heeft dat pseudotheater wel een tweede rang eigenlijk?:P Lol


  7. Hee Appelbeignetkut, ik heb mijn 1e kaartje ook bij Eric gekocht, maar door het Grote Tas-Incident heb ik een 2e kaartje moeten kopen, en die was 1e rij 🙂 Maar ik kom gewoon op die lege stoel bij jullie zitten hoor 😉


  8. andries, je durft gewoon niet vooraan. ik heb je wel door. 😀


  9. O, wel hoor 🙂 Lijkt me supergaaf om even mee te mogen doen 😉 Maar A) rij 1 is trouwens niet vooraan, dat is rij A heb ik mij laten vertellen en B) Dat is toch niet gezellig… In mijn eentje vooraan 😉


  10. Ja klootzak, op mijn kosten!


  11. Lekker voor je.


  12. Ikniet:)

    Ik ga de zaterdag erna, in het prachtige Papendrecht


  13. Ja en het was zo ontiegelijk vet! Eerst supershow en daarna nog ff chillen in de zwijger. Bittergarnituurtje. Heerlijk. En nu pitten. Jij ook bedankt voor deze avond lulhannes Andreas:P. Fijn weekend guys!


  14. Oh en we zaten vooraan(H). én Dave ging nagenoeg bij me op schoot zitten:P. én ze gingen Nerbod uitlullen omdattie moest schijten. én het was gewoon ubervet!

    Greetoz!


  15. Jongens, het was ZO ONGELOOFELIJK VET! 1e rij; de middelste 6 stoelen, met onze voeten op het speelvlak… Cabaret zoals je het nog nooit gezien hebt! Hoogtepunt was inderdaad toen Torben uit de zaal rende omdat hij al een uur moest poepen, en toen afgemaakt werd door de heren 🙂 En dat ze na afloop in de hal stonden, zodat we lekker even Arnold Schwarzenegger-imitaties konden doen met ze 🙂 Ik heb een flyer met de officiele handgeschreven Dave-“Ged owd!” erop 😀 En ze hebben hun foto op de flyer even wat meer spieren gegeven, en haar 😉

    Kortom; zeker aan te raden om nog hen te gaan, ze zijn nog even in Nederland! Voor een lijst met speeldata en plekken: klik hier


  16. wat?wie?hoe?ikniethoor..



Geef een reactie

