h1

Speel met jezelf!

12 januari 2008

(Nee jongens, dat is het niet. Perverse mensjes. Bah.)

“Cursor*10” is een leuk, origineel spelletje waarbij je met je muis door een level heenklikt. Je muis gaat dood, en je moet weer overnieuw beginnen. Tot zover nog niet erg origineel, maar zodra je het level overnieuw begint speelt je eerste leven ook weer mee, precies zoals je de eerste keer gespeeld hebt. Zo moet je samenwerken met jezelf om tot de 16e verdieping te komen! Punten kan je krijgen door de pyramides te vernietigen. (En ik weet dat het geen uitgebreid spel is. Het idee is gewoon leuk.)

Klik hier om “Cursor*10” te starten 

Verder ben ik blij om aan te kunnen kondigen dat ik http://www.altijdandries.nl heb gekocht, in de loop van volgende week zal die link waarschijnlijk actief worden. Jeej! En ik zie net dat vandaag de 3000e bezoeker langs is geweest, hoo-rah!
En nu ik toch aan het lullen ben; ik heb de post over de Umbilical Brothers ge-update: er staat nu een tweede filmpje bij.

9 reacties

  1. klik klik klik klik klik klik klik


  2. Zoals mijn halfzusje al zei: Klik.
    Wel heel grappig.


  3. De bedenker van dit spel heeft een meervoudige persoonlijkheids stoornis?


  4. Hoe kom je voorbij level 15? Iksnapniet… Vet spel trouwens


  5. Mijn record is 184 punten… Maar dat kan vast beter!

    @Torben: Als je niet verder komt dan lvl 15: klik hier voor de oplossing.


  6. egt een makkelijk spel xD (maar wel leuk!!)
    mijn record is 209 wie komt erboven?
    je moet trouwens minstens 2 pijltjes overhouden!!


  7. Gefeliciteerd met je 3000e bezoeker!


  8. MORGUHN BIGDAYBIGDAYBIGDAYDAYDING


  9. Morgen bigday!



Geef een reactie

